Livstecken

Vänner!
Det var minst sagt inte igår vi uppdaterade er om vad som pågått på josefinelinfronten. 27 juni, för att vara exakt, var dagen för det sista inlägget. Sedan dess har det såklart hänt ofantliga mängder omåttligt intressanta saker både i våra liv och i Säffle i allmänhet. Jag kan känna att det kan bli tufft att ta allt detta i ett inlägg, men här är det ju tur att Säffle är en liten stad där nyheter sprider sig av sig själva!
Hur som helst njuts det för tillfället till fullo av det stundande sportlovet. Efter några vidriga veckor är det mer än välförtjänt, vill jag lova! Lovet skulle såklart firas, tänkte vi i går kväll, och efter mycket om och men hamnade vi hos Sandra. Där var det precis lika trevligt som vanligt, och till min stora glädje gick massorna faktiskt med på att låta allas, vår Håkan Hellström stå för festmusiken (kanske tack vare bristen på Spotify?). Efter några timmar blev det dags för den myndiga delen av vår glada skara att bege sig till Harrys för afterski, men vi misströstade minsann inte! Martina tog körkort i tisdags och kände väl därmed att rollen som chaufför låg på hennes lott. Hon och Fredrik bjöd mig, Kungen/Josefine och Bejt/Bea på en tur som bland annat resulterade i uppskattade cheeseburgare på Donken, ett tappert försök till tankning och en inproviserad tremannamellanfest hos fröken Molinder. Mycket trevligt för oss som höll oss vakna! Bakfickans varma väggar lockade sedan i vanlig orndning, och där vill jag väl påstå att kvällen tog slut. Allt som allt får vi ge kvällen väl godkänt!
Nej, vet ni vad, nu ska jag ta mig i kragen, återgå till kaffet och göra mig i ordning inför dagens bravader, innehållande dop, återförening och redaktionsmöte med Helikopter och spel, om jag har förstått det hela rätt. Jag vet inte hur intressant detta improviserade och mycket spontana inlägg blev, men, som dom gamla grekerna brukade säga: Kass blogguppdatering är bättre än ingen blogguppdatering!

Vi hörs och ses, mates!
/Josefin

Kommentarer
Postat av: Angelica

gillas, gillas, gillas! Mer inlägg åt folket! ;) Pusss

2010-03-01 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0