Återkomsten

Älskade vänner!
Nu är jag äntligen tillbaka i det ack så vackra, om än något kyliga Säffle. Jag har haft en alldeles förtäfflig månad och förhoppningsvis dragit på mig lite hudcander och annat trevligt efter allt solande. Med riktig tur kanske jag desstom blivit en smula solbränd. Helsa resan lovar jag hur som helst att berätta inom en snar framtid, nämligen så fort de nationella proven i matte a är avklarade... så till helgen, kära läsare, kan ni vänta er en utförlig beskrivning av familjen Edman/Blomberg/Andersson/Mattssons egendomliga resa!
Nu blir det hemfärd från skolan för mig, Elin och Brunettbella, coh förhoppningsvis får jag höra det skvaller som jag ännu inte fått ta del av (vilket inte kan vara mycket, för just skvallerfronten är något samtliga av mina vänner är ytterst bra på att hålla koll på).
Fridens!
/Josefin

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ja, äntligen börjar det uppdateras lite här :)

2009-01-27 @ 20:10:25
URL: http://beatriceheintz.blogspot.com/
Postat av: Angelica

du har varit saknad rompan! och din tröja, rawr ;-)

2009-01-27 @ 20:24:37
URL: http://sweedyangelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0