"Är ni nördar?"

Ja, som ni kanske har märkt är det inte alltid särskilt förnuftigt att lita på vad som sägs i denna blogg. Men, jag lovar att någon gång framöver kommer ni, både i bild och text, få en utförlig beskrivning av min thailandsresa.
Anyhow, som de säger i staterna (varifrån Jeremy kommer....hahahahah)! Idag är det ju trots allt fredag, vilket som ni alla vet betyder fredagsklippet. För att gottgöra våra synder och lögner tänkte jag därför idag bjuda er på en dubbel dos av allas, vårt älskade Hipp Hipp.
 

I det andra klippet ska det särskilt noteras när kärringen säger "förtifeem?", då detta är ett stående interskämt hos mig, Elin och Brunettbella. Så ni vet i fortsättningen!

När jag ändå är igång och skriver kan jag ju även förtälja att morgondagen verkar bli en grandios dag, sett i nöjesperspektiv. För er som inte vet är det nämligen KM i inomhusfotboll under dagen, vilket alltid är lika trivsamt. Vad gäller vilka som kommer vinna detta, ligger mina kulor på de tappra krigarna från näset, för som vi alla vet kan ju allt hända! Senare på kvällen bjuds det dessutom på kalas, eftersom de fantastiskt fina tjejerna Sanna och Andrea fyller 18. Även det ser vi sannerligen fram emot!

Nu får ni ha det bra så länge, kära vänner!
/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0