Gårdagen

Ja våra inlägg igår var väl inte de bästa vi skrivit men de är väl ganska charmiga? Jag ska i detta inlägg berätta lite om gårkvällen. Först gick jag , Josefin, Brunettbella, Bea och Molliböll till Harrys här i stan, där spenderades några timmar. Sedan hörde vi ryktas om partaj hos den härlige Gambring, och partypinglor som vi är var vi såklart på. Vi traskade dit och Jakob var nysnaggad och den killen kan sina låttexter vill jag lova! Det blev en hel del dans och sång men mestadels av kvällen pågick en diskussion om vilket lag i stan som är bäst, SK Sifhälla och Säffle FF. Det var delade åskiter angående detta. Det blir upp till bevis på derbyt som närmar sig. Där kommer vi såklart vara, tillsammans med resten av Säffles befolkning. Jag har lovat att jag är tjejen som ska stå mittemellan FFs och Sifhällas bås, med ett rött och ett grönt band i håret och en FF-körv och fanta i handen, vi får väl se hur det blir med den saken.
En del roliga hädelser utspelade sig igår också, en höjdpunkt för kvällen var när vi fick lyssna på den alldeles fantastiska "Mannen med stil" av och med Jakob Gambring, vem annars?
En annan rolig sak som hände var när jag och Brunettbella skulle bege oss hemåt och gick in i vardagsrummet för att säga tack och hej. Där finner vi Davidpratar i en fotölj och en kille och Josefin ståendes och pratar med honom. Jag och Brunettbella kommer in i konversationen snabbt och alla står efter ett tag i en ring runt Davidpratar. Brunettbella slänger ur sig en kommentar som "Du sitter där i mitten och vi står i en ring runt dig som att du är nåt jävla helgon!" varpå Davidpratar säger "Ja, jag känner mig fan som Gambi!"
Trevlig kväll.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0