Vad hände?

Ja, jag är väl medveten om att det här är vårt fjärde inlägg för dagen, vilket förmodligen utgör något slags rekord... men saken är den, att jag är ohyggligt sorgsen för tillfället. Mitt kära Arsenal FC misslyckades grovt i kvällens derby mot äckliga jävla Spurs.
Tidigare idag berättade my darling 'Cesc vad han tyckte om sina motståndare.
"Tottenham hade inte slagit Arsenals damlag", menade han. Jag skrattade gott åt detta briljanta uttalande. Fabregas psykar lite och jag tänkte att, ja, det blir nog en fin match ikväll. Men vad visste jag?
Jag tänker inte gå in på detaljer, men hur det nu var så ledde vi med 4-2 när klockan stod på 88 minuter, och Gunners hade spelat ut sina motståndare så det stod härliga till under precis hela matchen. Som vanligt. Jag myste ner mig i soffan och log förnöjt. Planerade ett litet glatt inlägg där jag skulle berätta om vilken jordskredsseger det hade blivit i dagens match.
Men. När domaren blåste av matchen, stod det plötsligt 4-4 i uppe i vänsterhörnet på tv-rutan. Jag förstår fortfarande inte vad som hände.
För den oinsatte låter det kanske inte så illa med oavgjort. Men jag ska berätta för er att saken är den, att när Arsenal möter Tottenham är det inget annat än vinst som gäller. INGET annat.
Imorgon bär vi svart.
/Josefin

Kommentarer
Postat av: nivetvem

asenal is tha shiiit!

2008-10-30 @ 11:03:45
URL: http://www.manutd.com
Postat av: josefinelin

tönt!!

2008-11-04 @ 16:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0