Eftersom vi är vänner berättar jag dethär

Käraste vänner,
När jag läste att Jossa hade skrivit att jag inte tar bloggen på allvar sved det till i hjärtat. Klart jag tar bloggen på allvar! Så för att bevisa detta sitter jag nu och skriver ett kort inlägg som ni får avnjuta. Nu ni jävlar är det en veckas lov och jag är lyckligare än någonsin! Kanske är lyckan total för att om cirka 2 timmar och 20 minuter sitter jag och Brunettbella i Karlstads biosalong och sjunger med i svängiga låtar vi alrdig förr hört, kommenterar händelserna högt och ljudligt och äter godis. Jag och Brunettbella ska på High School Musical 3! Jag har en stark känsla av att vi kommer höja medelåldern.
Imorgon, lördag ska vi ut och svira. Eftersom ALLA ska ut är det självklart att även vi ska testa utelivet än en gång i denna livade stad.
Hörs inom kort!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Jesper

Utelivet i säffle är inte att förakta:)

2008-10-24 @ 23:10:51
Postat av: josefinelin

sannerligen inte!

2008-10-25 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0