Ben&Jerry´s är den enda räddningen

Konstigt hur det är, jag tycker minsann det är helg och måndag precis hela tiden. Såhär på lördagseftermiddagen sitter jag hur som helst och lyssnar på vacker musik i form av Glasvegas (tack för den, Virtanen) och inväntar Elin och Brunettbella som inom kort anländer. Min fina musik kommer därmed att bytas ut mot skräp, eftersom vi tydligen ska titta på något slags High School Musical-maraton, då dessa två stackars satar älskar filmerna mer än det mesta (dessutom har Brunettmella en mindre förälskelse i Zach Efron, som tydligen spelar någon slags huvudroll). Jag har givetvis i protest inte sett dessa filmer tidigare, men har efter mycket om och men givit med mig. Något säger mig att de följande timmarna kommer bli ganska (läs: fruktansvärt) tröttsamma. Dock är en liten tröst att Brunettbella utlovat Ben&Jerry´s New York Super Fudge Chunk. Och desstom, vad gör man inte för husefriden? 
Efter detta djävulspåhitt ska vi förhoppningsvis träffa några av våra vänner (de som är hemma, vill säga) och ta det ovanligt lugnt, istället för att ge oss ut i folkvimlet. Däremot vill vi observera er på att det kommer bli desto mindre lugnt nästa helg, eftersom ryktet säger att ALLA ska ut... underförstått så även vi.
På återseende!
/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0