Sannerligen trevligt

Efter att ha slötittat en smula på spektaklet som även kallas fotbollsgalan, samtidigt som jag sitter och gör hemprov i historia, är det ju bara att konstatera det jag tidigare endast haft glödande förhoppningar om:
Det FINNS en liten indiekille på tv4-sporten!
Sedan galans början har det spelats Moneybrother, MGMT, Joel Alme, Broder Daniel och Coldplay, för att bara nämna ett axplock av skörden. Och dessutom var ju Håkan där och spelade (Men playback? Vad hände?!).
Jag hittar helt enkelt ingen annan förklaring. Detta innebär alltså dessutom att jag hittade en mycket väl kamouflerad BD-referens i ett så otippat forum som sporten (se länken ovan) - och detta är jag så ofantligt nöjd över att jag snart spricker av stolthet. Haha.
Nu kan vi ju bara synnerligen misstänka att denne hockey- och fotbollsälskande indiepöjk inte bara lyssnar på förträfflig musik, utan också är obeskrivligt trevlig och gött snygg. En smula omformulerat: Vi skulle passa ytterst fint ihop!

Trevlig kväll, nu blir det Boston Tea Party!
/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0