Hybris-Chippen

Efter tre veckor av lyckade fredagsklipp, blev det så att detta spektakel återigen hämnade på en lördag. Jaja.


HELT faktastiskt klipp med Chippen i huvudrollen, som alltså trillar in i en intervju med landslagsläkaren. Det hade inte varit på långa vägar lika underhållande om det hade varit någon av de lite mer jordnära spelarna, förslagsvis Henke, Alexandersson eller Elmander, som hade trillat, för komiken ligger i när den oerhört hybrisdrabbade Chippen ska resa sig upp, efter fallet. Man ser hur tankarna svirrar runt i hans huvud: "Hur ska jag resa mig upp för att se mest värdsvan ut? Vad kan jag skylla incidenten på? Vad ska OKSANA säga?!" Och när han inser att situationen inte kan räddas, ger han med sig och bjuder på ett oerhört obekvämt stratt.
Hahaha. Det är ju helt fantastiskt underhållande när människor tar sig själva på alldeles förstort allvar.

Nej, nu får det vara nog. Snart beger jag mig till Värmelandets vackra residensstad och ser Färjestad spela Frölunda upp på läktarn.

Puss!
/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0