Guuuuunners!

Okej. Vet ni vad som hände igår? Vet ni det, där ute i stugorna?
Jo, förstår ni, världens bästa, vackraste, underbaraste fotbollslag gav världens vidrigaste fotbollslag stryk så att det bara sjöng om det. Jag talar förstås om att Arsenal vann med underbara 2-1 över United! Hahahaha. Jag är så lycklig. Inget kunde få ned mina mugipor igår. Nasri gjorde två magnifika mål, och att United reducerade där på slutet gjorde inte ett skit.
Hur som helst! Det fanns ett enastående vackert ögonblick i matchen, som sitter kvar på min näthinna och spelas upp sisådär en gång i halvtimmen. Det är den sjuttioförsta minuten. Uniteds tönt till "guldgosse" (Ronaldo, om ni mot förmodan inte hängde med i tankegången) försöker ta sig förbi den ypperligt spelande Clichy... MEN! Gaël tar bollen från honom, utan några som helst problem, och fullkomligt möljer ned Ronaldo, som åker rätt ned i backen. Eftersom den lille plöjken slänger sig för ALLT (och såklart för att Clichy möljde ned honom på ett helt briljant sätt) blir det ingen frispark, utan Clichy kan fortsätta att spela. Jag skrattade högt åt den lilla tönten och njöt... Det var så vackert. Åh.

Stand up for the champions!
/Josefin

Kommentarer
Postat av: hmmm

arsenal utspelade på emirates händer i varje dag!

2008-11-13 @ 19:04:00
Postat av: josefinelin

Såna där kommentarer skrivs endast av avundsjuka Man United-fans som hatar att de själva har ett jävla köpelag som spelar tråkfotboll, medan Arsenal spelar fullkomligt briljant med sina egenfostrade spelare. Om du vill veta vad jag tror, då.

2008-11-14 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0