90-talskärleken



I detta fredagsklipp bjuder jag på nittiotalet i en strut! Är de ändå inte lite smått fantastiska, dessa Hanson Brothers? Hur som helst var jag upp över öronen förälskad i Zac (trummisen, för de icke-insatta) när det begav sig. Jag lyssnade på skivan (som egentligen var min brors, skall tilläggas) om och om igen, tittade in den lilla bookleten på bilderna på honom och tänkte att en dag skulle det nog ändå bli vi. Detta var en dröm som, ganska förståeligt, förhållandevis snabbt slogs i spillror. Fast om jag ska filosofera som Brunettbella gör kring en annan Zac, Zac Efron närmare bestämt, så är han ju trots allt bara sju år äldre än jag. Detta innebär, enligt Brunettbella, att jag fakstiskt har en chans!
I alla fall, när jag för någon månad sedan tänkte sätta på den ack så nostalgiska skivan märkte att den var spårlöst försnunnen. Jag blev givetvis alldeles bestört. Överväger nu skarpt att införskaffa mig en ny kopia. Det skulle helt klart vara värt!
(Tråkigt dock att You Tube bara hade liveinspelningar av denna fantastiska låt att bjuda på!)

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0