Söt som sockerstrut!

Idag är det inget mindre än den 29:e april, och då är det faktiskt så att både jag och Elin, med en veckas mellanrum, har hunnit bli hela 17 år. Vi två, 17 år, som vi säger i kretsarna. Det är ju jättekonstigt det här, för det känns som om det var igår vi satt på Illern och målade teckningar föreställande våra bröllop med diverse dagiskamrater och 88:or.
Hur som helst tänkte jag uppmärksamma min älskade väns födelsedag (som for the record var igår) med en liten melodi sjungen av mannen med tidernas kanske märktigaste röst:
Grattis, Elin!
(Och nu hoppas jag för allt i världen att du har såpass mycket vett i dig att utfärdar en liknande grattishälsning till mig, lite i efterskott såhär!)

/Josefin

Kommentarer
Postat av: Elin

åååh din babe! också tidernas bästa program!

2009-04-30 @ 16:01:05
URL: http://josefinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0