It's a great day

Äntligen vänner har gåtan som vi undrat så över lösts!
Det var Josefin som införde våran vardagliga fras "its a great day" med den ovanliga betoningen på "great". Hon visste att det kom från någonstans och Brunettbella instämde men de kom aldrig på var. Jag trodde efter en lång tid av ovetande var det var med att Josefin hade kommit på det själv eller drömt om att det var med någonstans, men icke! En sen kväll när jag låg i soffan/sängen och tittade på scrubs såg jag detta, vaknade till direkt och snabbt som attan sände jag Josefin ett sms trots den sena timmen. Hon blev lika euforisk som jag. Här har ni det, njut!



/Elin

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahahha, älskar't! Dessutom är JD meeeeget snygg i detta avsnitt. Det var allt tider det...

2009-04-17 @ 16:12:25
URL: http://josefinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0