Skrot som skrot!

Såhär strax efter det tredje programmet av "Vem kan slå Filip & Fredrik" har svaret på varför jag så inbitet hatar idioten till utmanare (som på något vänster lyckats halka in i programmet) uppenbarat sig:
Han ÄR ju praktiskt taget Blondinbellas skrotpojkvän. Ta mig fan.


Skrothåkan och Skrotblondinpojke? Skrotblondinpojke och Skrothåkan?
Trots bilder av tämligen dålig kvalitet är ju likheten slående! Titta på blicken. Det är den som gör det. Sådär stockholmsbratigt nedvärderande. "Här står jag och syns", tänker de. "Här står jag och är bättre än du."
Fy fan, alltså. Jag får rysningar av obehag av dessa två människor. Det är tur att vi har Filip & Fredrik.

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0