Tidsfördriv

God kväll!
Egentligen var det här tiden på dygnet jag hade i åtanke att plugga lite, men eftersom jag är alldeles för lat för detta gör jag vad jag kan för att klockan ska bli såpass mycket att jag blir för trött. Därav detta inlägg!
Som jag nämnt tidigare samlar jag och Elin på citat under det här skolåret. En tämligen lång tid har ju förflutit sedan jag senast uppdaterade er på den fronten, så det är väl på tiden att jag bjuder på några guldkorn igen!

Barran stoppar in två bollar innanför tröjan på idrotten.
Elin (en smula ironisk): -Åh, vad kul! GUD vad rolig du är, Sebastian!
Barran: - Vadå, blev du avundsjuk nu eller?
Kommentarer överflödiga, eller?

Någon: - Får man sitta och spela spel på datorn när man är lärare?
Tord (som sitter vid sin dator): - Nej, verkligen inte, det är hårdporr jag tittar på.
Ja, och saken blir bara roligare när man vet hur strikt Tord är i vanliga fall.

- Men Rix FM har ju förstört den!
Philip om låten "Big Girls Don't Cry". Hahahahahahha, det råder delade meningar om vad som kan klassas som bra musik i vår klass.

- Men är det den här lilla fjongen som går upp här eller?
Elin briljerar med sina geografikunskaper på historalektionen. Den lilla fjongen som Elin inte kunde namnet på vara alltså Danmark.

Ankie (efter att Sebastian påpekat att han inte vill läsa högt inför klassen på engelska): - Blir du nervös då?
Barran: Ja, och jag har ju på mig en grå t-shirt idag också.

Det var allt för ikväll, för om jag känner efter riktigt noga är det allt läggdags.
Och förresten! På fredag bjuds det på en liten nyhet här på vår högklassiga blogg, en nyhet vilken förhoppningsvis kommer bli standard på fredagar. Jag föreslår därför att ni håller ögonen öppna!
/Josefin

Kommentarer
Postat av: Jesper

Skräll att Sebastian proper är med i floskel toppen ;)

2008-10-24 @ 23:13:26
Postat av: josefinelin

Han kommer vara ständigt förekommande på dessa listor! ;)

2008-10-25 @ 10:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0