Lördagbilderna!

Efter mitt måttligt upprörda inlägg tänkte jag nu bjuda på lite trevligheter från helgen.
Som många kanske hört ryktas om bjöds det på kalas i min boning i lördags. Den ursprungliga tanken var att vi skulle vara endast tjejer, men eftersom trycket blev för stort från den manliga sidan av vår umgängeskrets fick man väl ge med sig. Trots viss problematik med stereon, rödvinsfläckar och "kletiga fläckar av söta drycker" som min mor så fint uttryckte det dagen efter, blev det en lyckad kväll och stämningen var omåttligt trivsam. Bilder togs givetvis, och goda bloggare som vi är delar vi gärna med oss (av vår mat, som Karin i Sunes Jul skulle sagt)!



Bild 1: Yours truly!
Bild 2: Vi tänker ALLTID på er.
Bild 3: Brunettbella och Elin i tagen. Bild 4: Era kära bloggare och lovely Jenny och Sandra! Bild 5: Victor och Hampus gillade, liksom alla andra, dansgolvet. Bild 6: Snygga brudar! Bild 7: Var är boxen?
Bild 8: Lagkort för Kila IF skulle givetvis tas. Bild 9: Emilias eget lagkort. Bild 10: Sanna Nyström dansar aldrig nykter!

På återseende!
/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0