Mina okända rötter på landet

God afton!
Först och främst vill jag bara säga att jag ser fram emot vår lantdag lika mycket som Elin!
Jag har dock en sak att påpeka! Elin påstod i sitt tidigare inlägg att hon var den mest landetvana av oss... Men jag kan meddela, att mina somrar som liten sparv tillbringades i Rydalen i Värmlandsbro ute hos farmor och farfar, körandes hölass, ridandes på shertlandsponnier (hur fan det nu stavas är ju en fråga för sig), matandes kor, hönor och gud-vet-allt, körandes traktor med farfar och en massa, massa annat... Dessutom skall det tilläggas att både jag och mina syskon hade alldeles egna kor. Min hette Rosa, medan Niclas hittade på de något mer fantasifulla namnen Brolin och Fedorov till sina tjurtvillingar. (Ni som inte förstår meningen med dessa namn bör sannerligen läsa på er sporthistoria).
Eftersom Elin ännu inte delat med sig av vilken sorts vana av landet hon har, ställer jag mig lite frågande... är hon verkligen den mest landetvana av oss? Jag tror det blir tufft för henne att slå mig. Visst?
Puss!
/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0