På kroken


Eftersom vi hade lovat daglig uppdatering och vi håller våra ord sitter jag här ännu en gång och skriver ett inlägg.
Dagens stora händelse var när jag och Brunettbella för en gångs skull hade rätt och fick känna på segerns sötma medan Jennifer och Michaela fick bita i det sura äpplet. Diskussionen om jeansbyte eller inte var vild men med rätt inställning, bra argument och framförallt god uppfostran vann vi denna viktiga kamp. Detta visar att vi har ögonen med oss.
Nu sitter jag och och Brunettbella här efter ett ganska misslyckat försök till att plugga historia. Hela huset luktar doftljus eftersom på övervången sitter ett tiotal 40plussare och eldar. Jag lockades hit, inte bara för aromerna i huset utan också för att det bjöds på mat.
Nu måste vi sluta, historian kallar och om en stund blir det banan/chokladkaka!

/Elin och Bruno!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0