Nous mangeons nos crocodiles?

....ja, jag antar att det inte är speciellt många som förstår vad det betyder. Men ni behöver inte vänta speciellt länge på svaret, det betyder nämligen " Äter vi våra krokodiler?" . ÄTER VI VÅRA KROKODILER?

Kan någon förklara för mig när jag kommer ha användning för den meningen, för jag har vänt och vridit på den, men jag kan själv inte komma på något svar....

( Detta inlägg var mest utfyllad, eftersom de två som skapat denna blogg och som har lovat er att det ska bli uppdatering varje dag tydligen inte hinner...?  Deras idé om daglig uppdatering gick lika bra som idé de fick om ett fredags- klipp. Det kommer fler, man vet bara inte när... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0