Mitt i maten

Halllå där ute i stugorna!

Japp, fredagslyckan är total och just nu står Brunettbella i köket hos Josefin och dansar vilt till womanizer och shut up and sleep with me. Josefin tränar upp oss i köket och försöker lära oss att koka ris. Jag är den enda i sällskapet som inte fick MVG i hemkunskap och det visar sig. Jossa är bra på att laga mat och därav det höga betyget. Brunettbella däremot fick betyget genom fjäsk. Något hon är oerhört skillad på.
Idag var det julklappshandling i Karlstad som gällde. Vi sprang runt på stan och jag hittade julklappar till både mor och far. Höll däremot på att glömma mammas julklapp i affären, eller ja, det gjorde jag och fick därför återvända. Killen bakom disken verkade inte förvånad (?). Undrar varför.
Idag har vi lärt oss varandras fyra sista siffror, det kära läsare, är äkta vänskap, det!

Ha en trevlig fredagskväll, det har vi!
/Elin, (Josefin och Brunooo!)




En liten helghälsning från gänget till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0