Helkvällar och halvkvällar

Noterade precis att min kära bloggkollega beskrivit dagens aktiviteter på ett fint sätt. Precis som hon ska jag också börja skirva den här helvetiska novellen inom kort, men problemet ligger i att min inspeiarion inte är på topp, om man ska uttrycka det milt. Åt helvete, om man ska uttrycka det i klartext. Det är nämligen så att någon idiot i vår älskade klass kom med den smärre briljanta idén att vi skulle ha temat "helkväll" eller "utekväll" eller vad det nu var. Man kan ju då tycka att detta, med vår erfarenhet av helkvällar (till skillnad från Bea och Molle då, som får nöja sig med halvkvällar), skulle vara ett alldeles strålande tema, och att idéerna bara skulle spruta ur oss. Men. Det visade sig, att så var icke fallet! Så sitter vi båda här alltså, dagen innan utkastet ska vara inlämnat, utan både inspiration och skrivglädje.
Aja, med vår hjärnkapacitet lär vi väl finna en lösning på detta ringa problem förr eller senare, både jag och Elin.

Ha en fin kväll!
/Josefin


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha den dagen du lilla Josefin ligger och spyr så ska jag och Molle skratta och viska och peka och skratta lite till :)

2008-11-13 @ 21:54:26
URL: http://beatriceheintz.blogspot.com/
Postat av: josefinelin

Haha, det väntar jag på med spänning! ;)

2008-11-14 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0