Det finns en första gång för allt...

Fredag igen och Brunettbella är tillbaka.
Som sagt fredag. Jag antar att alla vet vad det innebär...? Fredagsklipp(som faktiskt publiceras på en fredag denna gång) ! Idag har jag fått äran att lägga in ett klipp, och huvudpersonen i dagens klipp är vår allas Blondinbella, en konkurrent till mig, skulle man kunna säga. Personligen tycker jag att namnet passar bäst på mig...men, det är väl en smaksak.

Klippet utspelar sig i The Voice studio där Blondinbella en morgon var gäst. Hon hade precis fyllt 18 och fick därför en alldeles egen födelsedagslåt! En helt fantistisk låt. Finns nog inte mycket mer att säga. Från mig till er. Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0