Oioioi

Fint, tycker jag, liksom Elin, att besökarantalet ökade då vi bjöd på den galanta bilden i föregående inlägg. Nu vet vi vad ni roas av! 
Hur som helst. Eftersom jag och Elin, med hjälp av vår dvärglist och diverse ytterst skickliga metoder, lyckades få vårt ränessansprov flyttat till fredag, kunde jag idag bege mig till Karlstad med gott samvete. Dock medförde ju detta att studierna inför datakunskapsprovet som morgondagen har att erbjuda lades på is... och därmed finns kvar, hängande över mig som ett snölass som är på vippen att trilla av en takås i plusgrader (ja, även jag slås av förvåning över hur fullständigt makalösa metaforer jag lyckas producera). Snart får jag ta tag i detta, med andra ord!
Men först! Eftersom det idag är den förste december, tänkte jag dagen till ära ge er det bästa tipset som jag hitintills givit er på denna revolutionerande blogg: Sveriges nuvarande bästa julkalender, utan någon som helst konkurrens!
http://www.oioioi.se/ 
 
Trevlig läsning!
/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0