Löfbergslila vs. canal+

Hej vänner

Här sitter jag nu alltså iförd färjestadhalsduken och avundas Josefin som har trotsat både feber och annat för att bege sig till Karlstad för att njuta av ännu en färjestadmatch. Själv får man ta plats i soffan med halsduken kring halsen och titta på canal +. Japp, lite bitter är jag ändå!
Dagen har väl inte direkt innehållt något särskilt, förutom att vi spelade badminton på idrotten, det låter ju helt ok tänker ni, men då vet ni inte heller att jag är oerhört värdelös på just den "sporten". Herregud vad glad jag var när jag lyckades träffa den där grejen..Jag och barran spelade dubbel och jäklar vad jag skrattade, Philip, som vi spelade mot lyckades skjuta upp den så den fastnade i taket och barran offrade sig för laget, milt uttryckt. Några skrapsår senare bestämde jag och barran oss för att spela singel mot varandra istället och vilken kamp det blev! Tillslut vann han med 5-4..Jag fick därför plocka ihop allting, men barran hjälpte till och lurade mig att springa runt i cirklar tills jag knappt kunde stå på benen. SKÖJ som man säger här.
Nu ni blir det fysik och sen hoooockey, kanske hinner ut och springa, får se. Nu vet ni det!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0