Hockey och BD?

Och när vi är inne på sportspåret, förresten!
Min bror satt och kollade på sporten för en halvtimme sen och det pratades om NHL. Berättarrösten, som jag väljer att kalla den, pratade om någon match där Sedin-tvillingarna var med. Så säger berättarrösten: "...och Henrik passar till broder Daniel".
Nu undrar jag därför: Var detta en medveten gest av killen som bestämt vad berättarrösten ska säga, vilket alltså skulle betyda att han är en liten BD-popare förklädd till sportfåne, eller var det bara en slump? Jag hoppas på det första alternativet. Det skulle ju kännas tryggt, på något sätt, att ha en liten söt indiepopkille på tv4-sporten.

Puss och pop och BD-stjärnor
/Josefin

Kommentarer
Postat av: pajen

vad kusligt. tänk om dom har mängder med bd-citat översatt på svenska?

2008-11-11 @ 08:24:54
Postat av: josefinelin

Ja tänk om! Detta borde undersökas...

2008-11-13 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0