Dammsuga och simma.

God eftermiddag!
En dag som denna har spenderats genom att tillsammans med Elin städat min brors lägenhet. Och tro det eller ej, men det är inte så jävligt som man kan tro! När man inte är ensam och lyssnar på någon låt med hög svängfaktor är det ganska mellan. Jag kan ju inte säga att jag tycker att det är speciellt kul, men inte heller tråkigt. Det är alltså... mellan.  De 300 kronor man tjänar fyller ut plånboken ganska bra, iallafall min!
Igår var jag och mina två naturare på badhuset och plaskade, eller rättare sagt, simmade 1,5 kilometer. Jo, jag talar sanning. Benen kändes klena efteråt, fast det egentligen var raka motsatsen! Även simning är en sån sak som inte är så jävlig som man kan tänka sig. Iallafall inte om man är flera.

Ni har nu fått två mellantips av mig såhär på en lördag. Två tips som inte är speciellt roliga men inte heller tråkiga.
Ha en fortsatt trevlig lördag!

På återseende!
/ Brunettbella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0